sudah tiada lagi kelu_kaku

waaaaa..
ASSALAMUALAIKUM. hehe. dah lama xtulis dlm benda2 cam nie. actually, sape yg dah penah kenal aku, sori byk2 ye. blog nie direka cipta semula untuk...
untuk diri sendiri laaa. xkan laaa untuk kucing aku, si TOMMY nie kot~ hehe.

ok. mula dari mula la yer.

nama aku ialah MUHAMMAD AKMAL BIN RAZALI.
hm. mksudnya, sempurna, baik hati. ntah betul ke x, ngan diri aku nie. hehe. sape kasi nama tu?
asalnya, nama tu dlm list saja. ada 3 nama kot, kalu xsilap, dari ape yg mak aku citer, semata2 nak bg nama kat aku nie. hunh. payah sungguh~ haha.
last2, bwa pi kat tok imam kot, cam mana ntah, melekat laaa nama akmal tu. alhamdulillah, inilah aku~ :)

ape lagi eh..
UMUR? 18. lahir pukul 10pagi. org tua2 ada kata, kalu dah lahir waktu tghari, dia tuu ketegaq. taw x ketegaq tu apa? degil laaa. tp, aku tak kan? awal sikit kan? so, xketegaq sgt laaa. hehe. a'a. baru je abes spm tahun lepas..
RESULT?? ape laaa tnya result. malu laaa nk habaq~ haha

hmm. haaa. bg sesiapa yg dah kenal aku dlm blog sebelum nie, mesti dah taw kan CIRI2 PEREMPUAN YG AKU NAK JADIKAN FUTURE WIFEY kan kan?
kali ni, nak rombak laaa. hehe
1 - ISLAM n lebih BERILMU dari aku, it means, mcm.. bertudung sempurna, xdak main pakai, xpakai ikut suka hati. xleyh xleyh. n ada laaa amalan2 nye, yg lebih bermanfaat dari aku.. so that aku yg dah memang melalut nie, xjadi makin xtentu arah lepas kahwin. :)
2 - rendah dari aku. sikit ke byk, tolak ke tepi. hehe
3 - family dia boleyh ngammm ngan family aku.
4 - mesti ada kerjaya sendiri. nk harap aku sorang dok suap nasi minyak tetiap hari, pengsan laaa aku. hehe
ok. cukup kot setakat nie dulu. org tua2 bilang, makin byk bercakap, makin byk dosa sbbnye makin melalut. hehe.
so, then, nak tawu pa pe lagi, teruskan laaa baca benda2 kat bwh nie. ada laaa sikit2 ttg hidup aku sejak pndai guna komputer tahun lepas. hehe.
terima kasih sekapur sirih kerana sudi melawat muziun saya yg xsebrapa ini~ :) SILAKAN~

Friday, November 19, 2010

sejak dahulu




hehe. nak mula dari mula kan? soo, ini laaa beginning nye. yg kat atas tuu! waktu nie,umur setahun dah kot. x ingat lak.
aku pun mcm x prcaya je, yg ini ialah aku. hehe. tp, dah mak kata betul, betul la tu. =)

yg kat tgh lak. itu aku ngan adik bongsu aku. hehe. kami dua2 sama comel kan kan?? XD

yg kat bwh tuu. itu ketika umur daku 4 tahun. muka takut je, eeeee. HAHAHA

1 comment:

  1. sumpah lawak muka hg time baby ganbaq 1st kat atas tuh.....HAHAHAHHAHAHA
    mcm bdk pompuan.....=P

    ReplyDelete